Skiny, naklejki na laptop



Naklejki na laptop to świetny sposób na odświeżenie jego wizerunku. Mój laptop wyglądem nie zachwycał, był dość mocno porysowany szczególnie na klapce co nie wyglądało estetycznie. Postanowiłam w jakiś sposób to zamaskować i przy okazji trochę urozmaicić jego wygląd. Ciemna jednolita klapka nie za bardzo mi odpowiadała. Z naklejki jestem bardzo zadowolona. Laptop wygląda o wiele lepiej, a co najważniejsze nie widać na nim zarysowań. Podobno naklejki łatwo się ściąga i nie zostawiają śladu czy tak jest niestety nie wiem :D Ja swojej na razie nie mam zamiaru zmieniać. 




  1. Do przeróbki potrzebujemy laptop bądź inne urządzenie, które chcemy odmienić ;) 
  2. Szukamy następnie wzoru naklejki, który nam odpowiada i dopasowujemy wymiary do naszego laptopa.
  3. Większość osób będzie mogła spokojnie ominąć te dwa punkty. Mój laptop niestety jest troszkę niewymiarowy i ma wypukły kształt na klapce dlatego musiałam najpierw odrysować jego kształt...
  4. ...a następnie go wyciąć.
  5. Przyklejamy naklejkę
  6. Czasami podczas naklejania może pojawić się pęcherzyk powietrza co stało się również u mnie pomimo moich starań, aby do tego zdarzenia nie doszło ;) 
  7. Pęcherzyk wystarczy przekłuć szpilką co prawda po zabiegu zostanie mała dziurka jednak nie jest ona, aż tak widoczna i denerwująca jak pęcherzyk powietrza.
  8. Cieszymy się odmienionym laptopem.

I to by było na tyle tej skomplikowanej instrukcji :)

3 komentarze:

  1. Fajny efekt, ale szkoda mi mojego laptopa

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wyglada, sama myslalam by cos takiego zrobic :)

    OdpowiedzUsuń